dag 1 dag 2 dag 3...

höll ju på med en sån här på min förra blogg, så tänkte börja med en här istället. kul va så vi börjar med dag 1 redan idag :)

dag 1 - om mig
dan 2 - min första riktiga kärlek & förhållande
dag 3 - min bästavän
dag 4 - min drömkille
dag 5 - vad kärlek är för mig
dag 6 - 5 sanningar om mig
dag 7 - mina syskon
dag 8 - de här får mig att må bättre
dag 9 - det här "hatar" jag
dag 10 - de här får mig att gråta
dag 11 - den här dagen för exakt ett år sedan
dag 12 - mina rädslor
dag 13 - de här saknar jag
dag 14 - mina närmaste vänner
dag 15 - en vän jag litar på
dag 17 - min första kyss
dag 16 - min favorit mat
dag 17 - min dag idag
dag 18 - de här hade jag på mig idag
dag 19 - min vecka
dag 20 - ni får ställa frågor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0